Wat moet het worden?

  • Laureth

    Ik heb nog één keer jullie hulp nodig. Wat moet het worden?

    Britt, Fenna en Aniek

    Britt, Fenna en Maren

    Britt, Fenna en Anouk

    Mijn man vind Aniek mooier dan Anouk. Terwijl ik zelf Anouk mooier vind dan Aniek. Of moeten we voor een heel andere naam kiezen; namelijk Maren.

    Alvast bedankt voor het meedenken!

    Groetjes; Laureth

  • Mam van BMP

    Waar is Amber gebleven??

    Anouk vind ik mooi! Aniek verschrikkelijk truttig.

    Daarentegen word Anouk altijd noek of noekie :(

    Maren is niet mijn ding.

  • Laureth

    Ik vind Amber een erg mooie naam, maar het is het toch net niet. Al breng je me nu wel weer aan het twijfelen, haha.

    En over dat Nouk/Noukie. Tja ik vind het zelf niet mooi. Maar ik denk dat, wanneer wij haar altijd Anouk zullen noemen, weinig mensen haar Nouk zullen noemen.

  • Joos

    Ik vind Maren de leukste van de 3.

    Gewoon, duidelijk, maar je hoort 'em niet zo vaak.

    Nummer 2 vind ik Anouk en dan pas Aniek.

    Dus…. Maren!!!

    Gr. Joos!

  • Mam van BMP

    Ik denk dat familie haar dan zo zou noemen ja, maar ze krijgt later ook vrienden en vriendinnen en dan wordt het echt al snel noukie.

  • Esther

    Anouk vind ik de mooiste.

    En over dat afkorten, ik schrijf het nog maar een keer. Ik ken drie Anouk-en en geen van hen wordt Nouk of iets dergelijks genoemd, ook niet door vriendinnen.

    Zelf ben ik ook wel eens genoemd bij een een afgekorte naam en dat vond ik niet leuk en sinds ik dat die mensen verteld heb doen ze dat ook niet meer. Je hebt het helemaal zelf in de hand dus.

  • Marre

    Ik zou voor Maren gaan.

  • Pietje Puk

    Anouk.

    maar dat komt omdat ik 2 zusjes ken die Fenna en Nanouk heten.

  • jo mama van 3 + 20/11/'09

    Maren, absoluut; Anouk en Aniek zeurderige, tuttige namen bij de veel vlottere Britt en Fenna.

    Jo

  • Stephanie

    Aniek sowieso niet!

    Maren hele mooie naam, maar ik denk dat Anouk beter bij de andere namen past.