Laatste keer ?!

  • Lieke

    In een eerder toptic liet ik weten zwanger te zijn van een tweeling (jongen en meisje!) iedereen die heeft geholpen met suggesties : Bedankt (met hoofdletter B , ben heel blij) maar toch wil ik nog ff vragen om een paar namen , ben namelijk over 3 weken uitgerekend.

    Deze vond ik leuk:

    Danielle(zo heet de grote zus) , Britt en Floris

    Danielle , Emma , Lucas

    Danielle, Thomas en Julia

    Danielle , Emma , Julian

    Daniëlle, Olivier en Juliëtte

    Nog ideeën ?

  • Nienke

    Sorry ff niet opgelet was op de naam van mijn zus ! Mijn naam is Nienke.

  • Kim

    heb het idee dat je 1 en dezelfde persoon bent :s

  • Lise

    Ik vind Olivier en Juliette het mooist!!

  • Nienke

    Ik snap dat je dat denkt maar denk dan ook aan het volgende: Iedere moeder wil een prachtige naam voor haar kind(eren) en ik ook! Er zijn een paar misverstandjes geweest met de namen Lieke en Nienke , ja en dat is ook vervelend maar ik wil gewoon DIE namen en als je het een probleem vind , dan hoef je niet te reageren !!

  • Grietje

    Ik snap de hele tijd iets niet….. Wat nou áls je dezelfde persoon bent? Wat is het probleem?? Je kwetst me niet, je krijgt er geen geld voor; dus wat dan nog?

    (al vind ik jullie verhaal geloofwaardig en denk ik inderdaad dat jullie met z'n tweeën zijn)

    On topic: Mag Britt en Julian ook? ;-)

  • Lieke

    Leuk ! Dank je dat je ons geloofd !

  • Ikke

    Ik snap het ook niet helemaal hoor, zolang je niemand kwetst is er toch niks aan de hand?!!! Ook ik geloof jullie en als jullie dezelfde persoon zijn kan ik er ook niet wakker van liggen..

    Van het lijstje ga ik voor Emma en Julian

  • Choclatss

    Deze twee combi's vind ik leuk !

    Emma, Floris & Olivier zijn de topnamen uit je lijstje !

    Dus uit die zou IK kiezen !

    Daniëlle, Emma en Floris

    Of

    Daniëlle, Emma en Olivier

  • mama van a.d.d.m.n.j* en?

    mijn meisjes en jongentweeling heten dennise en dennis

    saai maa ik wilde iets zodat men toch weet dat het om een tweling gaat en manlief kwam met deze namen