Wie van de drie?

  • Stephanie

    Wat vinden jullie van de namen:

    Stijn

    Maurits

    Quinten

    In deze volgorde ook mijn top 3.

  • Roos

    1. Quinten, ik vind het erg jammer dat deze naam steeds ordinairder lijkt te worden, vind het een erg mooie naam namelijk en stiekem ook best stijlvol. Maar als ik dan zie dat Quintens brusjes over het algemeen Jayden, Julian, Yara en Mila blijken te heten, dan denk ik toch maar niet (jammer, jammer). Ik zie er liever Felix, Floris, Julius of Tijmen bij.

    2. Maurits, vind het best een toffe naam, maar wel erg stijf en stoffig, bovendien vind ik dat er in dezelfde stijl leukere namen te vinden zijn. Floris, Maarten, Reinder, Lennart, etc. vind ik allemaal net wat leuker.

    3. Stijn, ik houd niet van eenlettergreepnamen en zeker alle vreselijk saaie top 20 namen hebben niet mijn voorkeur. Qua eenlettergreepnamen vind ik Flip, Lex, Niek, Pim en Joep leuker.

  • Lizzie

    Quinten !

    Stijn gaan nog wel voor een ander, als het moet.

    Maurits vind ik niks, sorry.

    Groetjes Lizzie.

  • Pietje Puk

    Maurits —-> Prachtig

    Quinten —-> mooi, maar neigt naar ordi

    Stijn —> alleen als je echt geen inspiratie hebt om je kind een naam te geven. De nieuwe Tim zal ik maar zeggen….

  • Marie-Louise mv. Norah&Samuel!

    Stijn: Super mooie naam! Nog leuker geschreven als Steijn.

    Maurits: Stijfjes… Verder wel oké.

    Quinten: Toch een beetje ordi. Ken een Giovanni, Justin en Quinten…

  • nikki

    Quinten! toraal niet ordi

  • choclatss

    Maurits, als einige heel mooi !

  • jo mama van 3 + 20/11/'09

    Hmmmm, niet echt mijn smaak maar van deze 3 Maurits de mooiste. Quinten neigt idd naar ‘t ordinaire (ligt aan de combi met eventuele broertjes/zusjes) en Stijn (gaaaaaaaaaap) heb ik nu in al z’n varianten wel even gehad. Maurits een mooie klassieke naam.

    Succes!

    Jo

  • Trotse mama

    Stijn

    de rest is niet mijn smaak.

    Maar zou voor 2 Maurits

    en 3 quinten gaan

  • Rianne

    Maurits!